onsdag 22 september 2010

En ganska välplanerad dag

Ja, dagen var planerad från 13.00 till 21.00 men inte mycket blev som det var tänkt! :) Men så är det ibland...Jag spenderade eftermiddagen hos Emelie å det var jättemysigt å trevligt! Hon hjälpte mig med min blogg så nu har jag fått lite stil på den. Tack Ems :) Vi skulle ha kikat på idol ihop hos mig ikväll men hon blev sjuk senare på em... Krya på dig gumman!!Vi tar som sagt igen det en annan kväll :)

Igår avnjöt jag en pizza på Granliden i Storvik. Ja, inte själv utan med två av mina jobbarkompisar jag jobbat med förut! Helt ok pizza, kan faktiskt tänka mig att åka dit igen. Storviksborna kallar stället tydligen för Grinladan...vet faktiskt inte varför. Ska kanske fråga det förresten.

Nä om man ska ta å kika färdigt på idol å gå och packa lite inför Tällbergsresan imorn. Älskling är på innebandy å jag känner att jag ska mysa lite extra med honom ikväll när han kommer hem, syns ju inte förrns på fredag kväll sen juh! Å de e faktiskt lång tid :)

2 kommentarer:

  1. Just ja! det är ju marknad i helgen :) Jag man får ge det en chans som man gör varje år...nåt till barnen hittar man säkert ;)

    SvaraRadera